.

keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Pitkästä aikaa pastelleja





Moi. Pitkästä aikaa! Nyt on pakko myöntää, että kiireet ei oo vieneet mennessään, vaan oon taas jäänyt niin pahasti koukkuun Avan remonttiohjelmaan, että oon istunut joka ilta tunnin telkkarin ääressä, enkä oo ehtinyt ajatellakaan blogimaailmaa. The Block on vaan just sellainen ohjelma, josta mä tykkään ja oon katsonut jokaisen Suomessa esitetyn tuotantokauden jokaisen jakson. Sohvalla makoilun lisäksi oon muutenkin ottanut illat rennosti, eikä meillä oo siivouksen lisäksi juurikaan sisustettu. 

Tänään kuitenkin päätin napsia nopeasti muutaman kuvan, kun sain kämpän kuntoon ja tyynynpäälliset vaihdettua. Oon luvannut itselleni, että tartun vihdoinkin tulevana viikonloppuna rästihommiin. Meillä ei oo vielä ensimmäistäkään kesäkukkaa, eikä tyttärelle lupaamaani pupunhäkkiä oo vielä aloitettukaan. Mitäs teille kuuluu? Mitä ootte puuhailleet?


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti