.

sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

Asuntomessut: Kotola



Vivolan Kotola oli tälle sisustajalle pelkkää silmäniloa. Kaunista, mutta lähes askeettisen yksinkertaista. Värit, materiaalit ja kalusteet oli karsittu minimiin. Malliesimerkki talosta, joka jakaa vahvasti mielipiteitä. 

Nautin sisustuksen yksityiskohdista ja materiaalien käytöstä, mutten koskaan voisi asua näin. Veikkaan, että aika harva viihtyisi näin minimalistisesti sisustetussa kodissa. Mä oon aina pitänyt itseäni värikammoisena, mutta tämän jälkeen musta alkoi tuntua, että meillä onkin tosi värikästä :)







3 kommenttia :

  1. Aika ovelan mallinen talo. Sisältäkin erikoinen, mun makuuni. Mutta kyllä mä ton näen kun ollaan menossa sinne myöskin. Kiva nähdä etukäteen näin hyviä kuvia.

    VastaaPoista
  2. Tää oli kyllä huikee kohde! Harmi ettei ollut aiemmilla kerroilla auki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Meillä tää jäi melkein viimeiseksi. Tykkäsin kovasti, mutta en mä kyllä näin voisi asua :)

      Poista