.

torstai 14. huhtikuuta 2016

Keittiöhankintoja



Huh huh, kun on pitänyt kiirettä. Ajattelin kuitenkin tulla kertomaan, missä oon kaikki iltani luuhannut ja missä tulevan pienen keittiörempan suhteen mennään. Tasot ja uunikaapin sain tilattua viime viikolla, mutta tasojen saapumista joudutaan odottamaan vähintäänkin ensi viikon loppupuolelle.

Eilen kävin arpomassa meille perusmallin uunin ja keittotason. Mitään erityisominaisuuksia ei meillä ole koskaan ollut, enkä niitä laiskana leipurina ja huonona kokkina oo edes kaivannut. Näiden koneiden vaihto vedettiin siis pienellä budjetilla. Joudun jatkossakin pesemään oman uunini itse.

Tänään kävin pyörimässä rautakaupassa, mutta mun tiukka aikataulu osoittautui liian tiukaksi. En ehtinyt ostaa mitään oikeasti tarpeellista (kuten uusia listoja), kun piti jo rientää treenikuskin hommiin. Sentään uudet silikonit sain hankittua :)

Kotimatkalla nappasin postiin saapuneen tiskialtaan mukaan ja nyt mietin kuumeisesti, mitä mä oon unohtanut. Niinpä päätin tehdä listan myös tähän. Voitte täydentää puuttuvia juttuja kommenttikenttään. Mä oon nimittäin sitä mieltä, että jos keittiön listat ja tiskikoneen peitelevy päätyivät ostoslistalle vuonna 2008, ei niitä enää tarvitse erikseen kirjata. Hyvin on pärjätty ilman tähänkin asti, vaikka aion kyllä oikeasti tällä kertaa saada myös nuo asiat kuntoon.



Kuvia on nyt vähän huonosti. Osa hankinnoista kun on vielä tehtaalla ja osa pahvipakkauksissaan odottelemassa. Toivon kuitenkin, että remppakuvamateriaalia saataisiin blogiinkin viimeistään parin viikon sisällä. Mitä pikemmin sen parempi. 

On muuten jännä asia, miten noi nykyisen keittiön kaikki viat alkaa nyt ärsyttämään ihan suunnattomasti, kun tiedän pääseväni niistä pian eroon.



2 kommenttia :

  1. Ihana tuo hana... Pitäiskö vaihtaa meilläkin uuteen 😝😋

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :) Mä oon oikeesti ihan fiiliksissä tosta hanasta. Etsin sitä niin pitkään ja hartaasti, etten mitään koskaan. Toivottavasti pääsen parin viikon sisällä sitä käyttämään. Odottavan aika on tuskallisen pitkä :)

      Poista