.

lauantai 9. huhtikuuta 2016

Kaktuksia ja kakkukahveja


Ostin muutama päivä sitten pari sympaattista minikaktusta. Tänään aloin vasta miettimään niille sopivaa astiaa ja sijoituspaikkaa. Kaverukset mahtuivat just ja just Marimekon pieneen kulhoon, mutta hyllyllä puukäden kanssa kokonaisuus näytti mun silmään ihan typerältä.

Onneksi laatikosta löytyy hätätapauksia varten kehyksiä ja kortteja, jotka yhdistämällä tästäkin sisustusongelmasta selvittiin. Ainakin toistaiseksi. Mun mielestä kokonaisuus on nyt paljon parempi, vaikken tosiaan oo minkäänlaisten asetelmien taitaja.


Yritin tänään myös tehdä vähän kotihommia, muttei ne oikein edistyneet. Mun piti ihan liian usein pitää kahvitaukoja kakkupalan kera ja istua terassilla nauttimassa auringosta. Onneksi sentään kevään ensimmäinen haravointi tuli suoritettua.


Mitäs te ootte tänään puuhailleet? Toivottavasti koko maassa on saatu nauttia auringonpaisteesta ja lämpimistä keleistä.


4 kommenttia :

  1. Tosi suloisia kaktuksia, mielestäni tekemäsi asetelma toimii :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä oon tosi huono näissä, kun meillä ei pahemmin oo paikkoja asetelmien tekoon. Mä niin toivon, etten tapa noita kaktuksia ihan heti. Ovat niin symppiksiä :)

      Poista
  2. Tykkään kaktuksista.
    Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti siellä on paistanut tänäänkin. Täällä oli aamulla mittari nollassa, mutta päivän auringonpaisteessa alkoi talvitakki olla liikaa.

      Poista