.

tiistai 26. huhtikuuta 2016

DIY: Kierrevihkosesta pöytäkalenteriksi



Palaneista hermoista aiheutunut savu on sen verran hälvennyt, että pystyin tänään keskittymään myös muihin juttuihin. Ehkä parhaiten mun mieltä rauhoitti tämänpäiväinen puhelu uudelta kalustetoimittajalta ja kalenteriin merkitty asennuspäivä. Odotus jatkuu nyt osittain ihan omista ja muiden menoista johtuen, mutta sille ei nyt voi mitään. 

Oli muuten kiva huomata, että muutama muukin olisi vastaavassa tilanteessa toiminut samoin. Mä jo pienen hetken epäilin olevani kohtuuton, mutta sekin fiilis meni tänään ohi. Ensimmäinen toimittaja nimittäin vastasi mun pitkään palautteeseeni ja ilmoitukseeni firman vaihtamisesta. Vastaus oli "Ok.".

Mutta siihen askartelujuttuun. Löysin laatikon pohjalta tarralappuvihkosen, jonka ostin joskus vain siitä syystä, että se oli söpö. Ja halpa. Leikkasin siitä pari sivua tarralappuja tyttären käyttöön ja ajattelin samalla kokeilla, saisko tästä aikaiseksi myös jotain muuta.


Laiska nappasi kuvat taas kännykällä.

Vähän pahvia, sakset ja kirjainleimasimet esille ja vähän erilainen pöytäkalenteri oli hetkessä valmis. Leimasin pahvin molemmin puolin, vaikka toi vaaleampi puoli miellyttää mun silmää enemmän. Nähtäväksi jää, vaihdanko oikeasti näitä päiviä juuri koskaan. Puukalenteri nimittäin näyttää edelleen huhtikuun alkua. 



2 kommenttia :

  1. Aika erikoista toimintaa firmalta - ettei edes pahoitteluja? Tuli mieleen, että mahtavatko firman raha-asiat olla kunnossa? Jospa eivät saaneetkaan tavaraa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä tiedä, mikä on vialla, kun asiakaspalvelu on tällä tasolla. Sain tosiaan tasan tuon ok-kuittauksen palautteeseeni. Tai itse asiassa en siihen viestiin saanut vastausta ollenkaan. Ok-vastaus tuli viestiin, jossa kerroin tilanneeni samat tuotteet muualta. Firma on vanha, joten ilmeisesti jotkut ovat sieltä saaneet tuotteensa.

      Jotenkin koomista, että hylkäsin yhden vastaavanlaisen liikkeen sillä perusteella, että sain sieltä aikoinaan ala-arvoista palvelua, mutta eipä se palvelutaso vaihtamalla parantunut. Onneksi vaikuttaisi siltä, että kolmas yritys hoitaa hommansa ja palvelu on hyvää.

      Poista