.

torstai 17. maaliskuuta 2016

Kimmeltäviä koruja ja säihkyvää seuraa Salkarissa






Ei ollenkaan hullumpi tapa viettää keskiviikkoiltaa. Oltiin nimittäin eilen Blogivaasan ihanien naisten kanssa Salkarissa. Siellä kullan ja kimalluksen keskellä oli aika hienoa kierrellä katselemassa kuohari kädessä. Kuoharilasien kaiverrukset saatiin valita itse. Ei muuten ollut ihan helppo homma, kun meillä ei kotioloissa kuohuvalla juurikaan kippistellä, joten en halunnut nimiä tai nimikirjaimia. Valitsin lopulta molempiin laseihin saman tekstin, jolloin näillä voi kilistellä kavereidenkin kesken.


Kauppahallin Juustomaa oli lisäksi järjestänyt meille juustotastingit, joissa oli kauniita ja kekseliäitä tarjoiluideoita. Erilaisista juustoista koottu kakku oli yksinkertaisuudessaan nerokas ja kuoharilasiinkin sopiva ruusuhillo oli mulle täysin uusi tuttavuus.



Mä en kovinkaan usein hanki koruja, koska oon ihan liian näppärä kadottamaan niitä mystisesti. Nyt on kuitenkin rehellisesti myönnettävä, että useampikin koru ja pari kelloa tuntuivat huutavan mun nimeä. Ehkä tollainen isompi ja jykevämpi kaulakoru pysyis mun matkassakin mukana. Mutta että kello. Mä en ees muista, milloin mulla ois viimeksi ollut kello. Ehkä 90-luvulla ennen kännyköitä. Mutta on ne niin kauniita, että ehkä pitäisi opetella käyttämään. 


Illan ensisijainen tutustumiskohde oli oikeastaan kultasepänliikkeen seinän taakse tupsahtanut lahja- ja sisustustavaroiden Pop-Up Shop, mutta siitä lisää myöhemmin. Kuvia tuli nimittäin napsittua ihan liikaa yhden postauksen tarpeisiin. 



Kiitos Salkarille ja Juustomaalle sekä mukana olleille bloggareille kivasta illasta. 


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti