.

tiistai 20. lokakuuta 2015

DIY: Osoite tauluun




Meillä leimataan. Ajattelin testata, miten leimaus korkkipintaan onnistuu. Ja hyvinhän se. Ehkäpä tässä vois olla jotain ideaa myös tuleviin joulukorttiaskarteluihin. Eipä siihenkään urakkaan enää kovin pitkä aika oo.


Täällä messuvalmistelut ovat taas vieneet mennessään, mutta vajaan viikon päästä on urakka ohi. Pelottaa ja jännittää, mutta samalla oon myös innoissani. Tänään oon hakenut muualta tulevat jutut ja noi kassit kotinurkissa on tehneet hommasta lopultakin konkreettisen. 

Odotan innolla, että pääsen jakamaan tännekin kuvia toteutuksesta. En kuitenkaan oo viitsinyt ihan kaikkia juttuja paljastaa etukäteen. Toivottavasti mun visio käy edes suurin piirtein toteen. Tää on varmaan amatöörin ja ammattilaisen suurin ero. Amatöörillä (ainakaan mulla) ei oo tällä hetkellä mitään varmuutta siitä, että lopputulos näyttää samalta kuin mun päässä. 


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti