.

torstai 20. elokuuta 2015

DIY: Roskapostia raameihin



Oon reilun kuukauden miettinyt, mitä laittaisin toiseen isoon kehykseen Moon-julisteen viereen makkarin seinälle. Yritin jopa googlettaa ideoita siitä, mitä muut on kyseiseen julisteeseen yhdistäneet, mutten löytänyt mitään kuningasideaa. Mua kuitenkin häiritsee suunnattomasti toisen kehyksen puuttuminen, koska herra Kuu ei ole ollenkaan keskellä sängynpäätyä.


Väliaikaisratkaisu löytyi kuitenkin tänään postilaatikosta mainoslehden muodossa. Marimekon kanta-asiakaslehdet on aina päätyneet saksittaviksi askarteluprojekteihin, mutta tällä kertaa oli tarjolla pari toooosi isoa kuosikuvaa. Räsymatto on aina ollut yks mun lemppareista ja uusi väritys natsas melko hyvin herra Kuun poskien kanssa.

Saksin siis tästä sopivan kokoisen palan kehyksiin. Keskellä taitoksessa olleen tumman kohdan saksin pois ja yhdistin palat melko huomaamattomasti takaisin yhteen.


Seinälle asti kehys ei sentään vielä päässyt, mutta pakko oli jo testailla niitä vierekkäin. Kyllä mä tän väliaikaisratkaisun kestän paremmin kuin kehyksen puuttumisen. Mitä muuten tykkäätte Räsymaton uudesta värityksestä?

Ja mitä sä laittaisit tohon toiseen kehykseen? Moon on niin tumma, että taitaa tarvita melko tumman ja samantyyppisen kaverin vierelleen. Mä en vaan oo törmännyt yhteenkään sopivaan. Etsin siis sitä oikeaa. Tositarkoituksella ;)

P.s. Meillä on jotain tosi jännää tekeillä kolmen muun Vaasan alueen sisustusbloggarin kanssa. Oon ihan innoissani, mutta samalla mua vähän hirvittää. Oon nimittäin päätynyt itseäni parempaan seuraan. Tästä lisää myöhemmin illalla Facebookin puolella.





2 kommenttia :

  1. Noihan sopii tosi hyvin yhteen! Molemmissa sama väritys ja pyöreät muodot. En vaihtaisi, vaan pitäisin just noin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin toistaiseksi saa Räsymatto olla seinällä. Kävin sen hetki sitten ripustamassa. On se ainakin paljon parempi vaihtoehto, kuin ei mitään. En mä kyllä vieläkään oo keksinyt mitään parempaa vaihtoehtoa tuohon, joten saattaa olla, että väliaikaisratkaisusta tulee pysyvämpi :)

      Ihanaa lauantai-iltaa!

      Poista