.

tiistai 14. heinäkuuta 2015

DIY: Pientä dc-fixailua



Taas tuli luuhattua pari päivää poissa kotoa, vaikka jo ehdinkin suunnitella jonkinlaista paluuta arkeen. Mulla jäi viikonloppuna pari pientä projektia kesken ja päätin nyt pikaisesti tehdä edes toisen loppuun. Mulla kun on paha tapa jättää keskeneräisiä juttuja pölyyntymään laatikoiden pohjalle.


Ostin joskus vuosi sitten kirpparilta pari erilaista peltilaatikkoa, kun halvalla sain. Toi Sebastianin logo on toistaiseksi saanut olla paikoillaan, mutta nyt ajattelin hankkiutua siitä eroon, kun mulla oli sattumalta sopivaa dc-fixiä  käyttötarkoitusta vailla.

Suihkautin kanteen ensin ohuen kerroksen mustaa maalia, ettei kuviot vaan kuultaisi dc-fixin läpi (näinkin on muutaman kerran tapahtunut).


Kannen päälle liimasin tänään mustapohjaista marmoritarraa, jota ostin vahingossa Keskiseltä. Itse rullan toki ostin tarkoituksella, mutta luulin ostaneeni ihan perus-mustaa. Kannattais ehkä katsoa vähän tarkemmin mitä kärryihinsä keräilee. 

Mun mielestä siitä tuli ihan kiva. Ja nyt mulla on enää jotain 1.8 metriä hutiostosta teipattavana. Täytyy ehkä päällystää tälle joku kenkälaatikko kaveriksi. Mitähän kaikkea marmorikuosilla vois tuunata?

Kynttilä on alelöytö H&M Homesta, jossa poikettiin lomareissulla. Sen ostin lähinnä kivan pakkauksen vuoksi, mutta ei tuo sisältökään epämieluisa ole. Korvikset kiikutin kotiin Glitteristä melko hyvällä -75% alennuksella. Ihanan edullista. Ootko sä tehnyt kivoja alelöytöjä?



4 kommenttia :

  1. Kenkälaatikko mullakin tuli ekana mieleen tuunata !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyisköhän mulla laatikko jostain vai pitääköhän lähteä kenkäostoksille? ;)

      Poista
    2. Tottakai kenkäostoksille! ;D hieno tuli laatikosta marmorikuvioinnillakin!

      Poista
    3. Kenkäostoksille kyllä oikeastikin pitäisi vaivautua, mutta ehkäpä mä ton laatikon kaivan jostain kaappien kätköistä :)

      Poista