.

lauantai 27. kesäkuuta 2015

Kalenterit vierekkäin



Kuten aiemminkin on tullut mainittua, on kaikenlainen paperitavara mun suuri heikkous. Jos hinta on kohdillaan, en vaan voi vastustaa. Senpä vuoksi Marimekolta lähti mukaan myös seinäkalenteri, vaikkei sellaiselle pahemmin ois ollut tarvettakaan. Liitutauluversio kun sattuu löytymään alle 50 cm päästä.Mutta kun vitosella sai...


Sama perustelu toimikoon tässä paperiteippien hankinnassa. Montakohan kertaa oon miettinyt, mihin kaikki teippini kulutan. Mutta kun sain 9 rullaa vitosella, niin nekin oli Sinooperista pakko ostaa. Joku on muuten napannut yhden rullan mukaansa.



Tässä portaiden alla istun tälläkin hetkellä. Työpisteen sijoittaminen eteisen hukkatilaan portaiden alle on ollut yks parhaista ideoista koskaan. Vaikka mä aina jaksan haaveilla siitä yhdestä ekstrahuoneesta, jonne saisi levittää kaikki askartelu- ja ompelujutut, en mä kuitenkaan tiedä, tulisko siellä yksikseen istuttua. Jos jollain teistä on oikeasti oma työhuone kotona, niin kertokaa te, miten se käytännössä toimii? Kulkeutuuko se läppäri kuitenkin sieltä aina kämpän keskiöön muiden seuraan?


2 kommenttia :

  1. Kivan näköinen työpiste ja ihanan värikkäitä uusi juttuja! Tykkään myös hirmuisesti tuosta talomallisesta korkkitaulusta :)
    Meillä on työhuone, jossa pöytäkone, joten sitä ei tule raahattua olohuoneeseen mukana. Jos olisi läppäri, niin varmasti kantaisin sen sohvannurkkaan. Tosin osittain siitä syystä sitten bloginkin päivittäminen iltaisin jää, etten jaksa mennä yksin istuskelemaan koneelle toiseen huoneeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korkkitaulu on itse tuunattu sellaisesta ihan tavallisesta, jonka löysin kirpparilta.
      Oma työhuone ois luksusta, mutta mä jotenkin epäilen, että mulle kävis just noin. Ei siellä välttämättä tulis yksin istuskeltua kuitenkaan.

      Poista