.

sunnuntai 17. toukokuuta 2015

DIY: Perunanpuolikkaita ja pakkohankinta



Vaikka eilen illalla teki vain mieli maata sohvalla ja tuijotella telkkaria, ei se tietenkään niin mennyt. Olin jonain heikkona hetkenä luvannut väsätä tyttärelle perunaleimasimia kankaanpainantaa varten. Anttilan tarjouksesta kipaisin perjantaina valkoisia tyynyliinoja hommaa varten, joten en voinut vedota edes materiaalin puutteeseen. 


Piti sitten itsekin väsätä yks. Vähän tuli tuhrittua, mutta mulle käy niin aina. Ehkä koomisin juttu oli, ettei nuori neiti lopulta leimannut yhtään mitään. Kangastusseilla tuli kuulemma niin paljon parempia, kun oli enemmän värejä. Kyllä kannatti kaivertaa 10 perunaa tätä varten.


Mä oon tehnyt pari synttärilahjaostosta itselleni näin jälkikäteen. Artekin kangaskassi oli vaan ihan pakko saada, vaikkei meiltä löydy toistaiseksi mitään Artekin leimalla varustettua. Teksti kuitenkin sopii mun sisustusideologiaan tosi hyvin. Väri on sen verran arka, etten ehkä malta kauppakassiksi tätä laittaa. Onneksi tälle löytyy varmaan jotain sisältöä säilytettäväksi kotioloissakin.

On muuten taas iskenyt kommentteihin sellainen kato, että on ihan pakko huhuilla, että onko siellä ketään? 



2 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. No älä :) Ihan pakko väsyneenä vääntää hirvee kasa leimoja ja sit saa itekseen vääntää yhden surkean tyynynpäällisen :D

      Poista