.

perjantai 18. heinäkuuta 2014

..mutku mä haluun..!



Lomareissuilla (ja muillakin reissuilla) mun tulee helpommin sorruttua heräteostoksiin. Sitä kun ajattelee, että sit mua saattaa kaduttaa, ellen osta ja on liian pitkä matka lähteä uudelleen ostoksille. Siksipä sorruin shoppailemaan ainakin tällä hetkellä tarpeettomat lasiboksit.


Tekstit oli mulle alusta asti epämieluisat, mutta onneksi tiesin, että ne on lasista helppo raaputtaa pois.


Ei tosiaan vaatinut ihmeellisempiä toimenpiteitä ja aikaa meni ehkä minuutti.


Ei mulla ollut näille mietittynä mitään paikkaa tai sen kummempaa käyttötarkoitusta, joten toistaiseksi iskin ne vain vessaan odottamaan parempaa ideaa.


Mä tykkään niistä kovasti, sen takia ne olikin pakko ostaa, mutta mun ajatusmaailmassa se ei oo ollenkaan sama asia kuin se, että mulla ois niille jokin sopiva paikka tai käyttötarkoitus. Mutta kyllä nekin jossain vaiheessa löytyy.

Mielellään toki otan ideoita vastaan. Mitä te näihin säilöisitte ja mihin ne sijoittaisitte?



10 kommenttia :

  1. Hihii, oon ihan samanlainen shoppailija! Kivat boksit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Silloin täytyy ostaa, kun jotain kivaa tulee vastaan. Kyllä se käyttötarkoituskin sitten yleensä lopulta löytyy.

      Poista
  2. Joskus heräteostoksia tulee vain tehtyä ;))!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Eikä se tällaisissa muutamien eurojen ostoksissa niin haittaa, vaikkei käyttötarkoitus olisi ihan selvillä :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Mä tykkäsin myös. Nyt en vaan osaa oikein päättää, mihin ne parhaiten sopisi ja mitä niiin säilöisi.

      Poista
  4. Mä tykkään myös tuollaisista lasibokseista ja niitä kotoa löytyykin. Jos haluat ne wc:sä pitää niitä niin vaikka vanulappuja tai pumpulipuikkoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää oli jotenkin niin kivat, että oli pakko ostaa. Täytyy kokeilla vähän erilaisia sisältöjä. Kiitos vinkistä.

      Poista
  5. Onpa kivat! Ja just hyvät ilman tekstejä:)!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekstit tökki heti. Paljon kivemmat ilman. Onneksi oli helppo ja nopea poistaa.

      Poista