.

perjantai 18. huhtikuuta 2014

Sotkut siivottu


Nyt tulee iso kuvapläjäys juuri maalatusta makkarista. Pesin tänään koko kämpän kaikki ikkunat. Makkarissa sekin teki jo älyttömän suuren muutoksen, vaikka tänään onkin ollut tosi harmaa päivä. Kuvia oli kuitenkin pakko vähän kirkastaa käsittelemällä, kun ei mun kuvaustaidoilla muuten valoisia kuvia saa. Ärsyttävän rakeisiksi vaan menivät.




Tälle seinälle oon nyt yrittänyt visioida jotain, mutta jotenkin taas hirvittää alkaa naputtamaan mitään just maalatulle seinälle kokeilumielessä. Pitäis olla vähän tarkempi visio siitä, mitä ja miten tähän laittaa.


Tyhjä valkoinen seinä on kyllä liian kolkko ja tylsä mun makuun. Ehkä kokeilen ensin teippailla jotain.


Laitoin taas pienen tauon jälkeen talot sängyn päätyyn, koska kaks kokonaan tyhjää valkoista seinää oli mulle liikaa.


Laitoin myös ikkunanpesun jälkeen diy-tähdet takaisin, vaikka teinkin ne silloin lähinnä joulukoristeiksi.





Sellaista täällä. Tänään on kyllä ollut harvinaisen tehokas päivä ja on saatu paljon rästihommia tehtyä. En oo ehtinyt tarttumaan edes maalitelaan koko päivänä. Täytyy jatkaa sitä projektia huomenna. Nyt taidan hetken ihan vaan olla.

Täällä muuten trullit kiertävät vasta huomenna. On tiedossa melkoista hulabaloota, koska meillä niitä käy ihan älyttömästi. Toivottavasti tänä vuonna karkit riittäis. Joka vuosi ovat loppuneet kesken.

Kivaa loppuiltaa. Mä lähden valmistautumaan VOF-finaaliin. Kukahan vie voiton?


4 kommenttia :

  1. Mä taas rakastan valkoisia seiniä :).

    Täällä kanssa muksu nukkuu ja minä katson VOFfin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoiset seinät on jees, mutta sit jos on liikaa täysin tyhjiä valkoisia seiniä, niin mua alkaa ahdistaa :)

      Poista
  2. Ihanan näköistä. Valkoiset seinät näyttää kyllä ihanilta ja raikkailta. Minäkin näyttäisin mieluusti maalitelaa meidän makkarille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä valkoinen on vaan raikas, mutta tällä hetkellä on vähän liian tyhjät seinät mun makuun.

      Poista