.

lauantai 8. helmikuuta 2014

Valoa!!!



Viime viikonloppuna napsin urakalla kuvia siltä varalta, että olisin tän viikon pidemmällä työreissulla innostunut postailemaan. No enhän mä pahemmin jaksanut enkä ehtinyt, joten tässä näitä nyt sitten tulee.

Tänään ei oo ollut valoisaa. Eikä myöskään siistiä. Onneks viikko sitten oli hetkellisesti molempia.




Kuvaamisessa on muuten se hyvä puoli, että näkee itsekin asiat ihan eri lailla. Tän kuvan katselun jälkeen kukka siirtyi tv-tasolta pois. Eihän se nyt kyllä tohon sopinut ollenkaan.



Tänään on kierretty parikin kirpparia, mutta ostokset jäi melko vähäisiksi. Ainut sisustuslöytö tais olla jälleen talolyhty. Alkaa olla jo melko monta tuikkutupaa takapihan lähiöalueella.


Kun kiireet vähän hellittää, on kyllä pakko varata kirppispöytä. Ei huvita hankkia mitään, kun romua on taas päässyt kertymään kaappeihin ihan liikaa.

Nyt taidan taas oikaista itseni sohvalle odottelemaan illan Putousta. Laiskottelu on ihanaa.
Laiskotelkaa tekin. Kivaa lauantaita :)

4 kommenttia :

  1. Hih, mäkin olen ottanut kuvia varastoon. Olin viime vkon saikulla niin sain päivisin ihania kuvia :).

    Putousta täälläkin odotellaan. Nllä on yövieras ja tytöt leikkii poneilla. Ihana lauantai <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yleensä kuvaa mitään varastoon, mutta nyt tein poikkeuksen. Onneksi mennään kevättä kohti ja pian päivätyöläinenkin ehtii näkemään valoa edes hetkisen :)
      Kivaa sunnuntaita <3

      Poista
  2. I have seen the light! Mä oon lööbannut jo koko viikon, voi kun pääsisi jo hommiin. Ja urkkaamaan..Plääh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valoa kohti :D Mä myös odottelen sitä keväistä energiapuuskaa, että jaksais taas tarttua tekemättömiin töihin.

      Poista