.

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Harjoituskappale



Päätin eilen kokeilla kolmioiden virkkaamista Virkkurin ohjeilla. Jaksoin seurata ohjetta melkein ensimmäiset kaks kerrosta ja sit aloin säveltää ihan omiani. Turha edes miettiä minkään monimutkaisen virkkausohjeen kokeilemista. Mulla menee hermo heti, kun täytyy yrittää ymmärtää jotain: 3 ks, 4pp, ota lk koukulle-löpinää.
Ekan kolmiorivin jälkeen en jaksanut enää keskittyä edes noin tarkkaan hommaan (Suomen peli vaati enemmän keskittymistä), eli jatkoin fiilispohjalta vinoraidalla.

Tänään hurautin teelmöksestäni pussukan kännyköille.


Kun yrittää pitää yksityiselämän ja työelämän erillään, loppuu kädet kesken yllättävän nopeasti. Mä kun en oo yhtään käsilaukkuihmisiä, niin nyt voin edes lähikahvilasta kipaista kahvini ilman sitä laukkua. Pussukkaan mahtuu just sopivasti molemmat luurit, kukkaro ja avaimet.


Nää "etiketit" antaa vähän armoa arvostelijoiden silmissä :)


Hurautin muuten tänään pari tuubihuivia, kunnes mun ompelukone päätti lopettaa nätin ompeleen tuottamisen. Tää on just sitä mun tuuria. Oon kerrankin yksin kotona ja saisin levittää koko kangasvarastoni pitkin lattiaa ja ommella ihan rauhassa, mutta kone päättää sit kiertää lankaa koneistonsa jokaisen osan ympäri, enkä mä edes pinseteillä yltänyt poistamaan jokaista kiertynyttä langanpätkää.

Nyt meen purkamaan ärsytykseni imurin varteen. Onnistuneempaa sunnuntaita teille :)


8 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos. Onhan se oikeesti just tollanen harjoituskappale, mutta ajaa asiansa. Se riittää :)

      Poista
  2. Hieno pussukka! Samanlainen olen...ei jaksa keskittyä niin ei jaksa...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosta kirjastakin ammentanut vaan ideat kuvista. Yhtäkään ohjetta en oo vielä orjallisesti pystynyt noudattamaan :)

      Poista
  3. Siis toi ihan mahtava! Sä osaat siis virkatakin, oon niiiiin kade!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Niin kauan kun voi säveltää ihan omasta päästä, niin melkein kaikki onnistuu. En mä kyllä aio mitään pitsiliinaa ikinä kokeilla :)

      Poista