.

torstai 7. marraskuuta 2013

Törsäystä ja löytöjä



Sorruin törsäämään jotain ajatonta, mutta tarpeellista; laadukkaan takin. Tää ostos oli kuitenkin ihan oikeesti tarpeellinen, koska mun ainoa takki näille keleille on tähän saakka ollut villakangastakki. Täällä tuulessa, kun vettä vihmoo vaakatasossa, ei villakangas oo se paras materiaali edes työmatkoille. Perusteltu ostos siis :)




Mä niin tykkään tosta simppelistä mallista ja isosta kauluksesta. Jopa hihat oli kerrankin riittävän pitkät mun apinakäsille.




Törsäyksen vastapainoksi tein muutamia tosi edullisia kirpparilöytöjä. Mun kangasvarastot pursuilee edelleen, mutta kun halpaa Marimekkoa tulee vastaan, niin järki unohtuu. Isot palat Pirput parput-markiisia ja Appelsiini-puuvillaa lähtivät mukaan yhteensä 3,50 eurolla.




Kirjavarastosaldo näytti kotona nollaa ja se olikin mun alkuperäinen syy kirpparireissuun. Löysin kolme pokkaria, 1€/kpl.




Pari puista housuhenkariakin piti kotiuttaa. Eihän sitä koskaan tiedä, jos löytyy jotain kivaa ripustettavaa. Nää tais maksaa 0,20€/kpl.




Sohvannurkkaviihteeksi löytyi pari tuoretta lehteä, yhteensä 0,70€.




..ja yllätys, yllätys. Taas yks Marimekon pussukka. Mun laukussahan näitä pyörii useampia, kuten "laukku-postauksen" lukeneet tietävätkin. Mut hei, 3 eurolla en vaan voinut jättää väliin.




Alkaa kyllä taas tuntua siltä, et kaappi-inventaario ois ajankohtainen. Tavaraa on taas tullut sisään enemmän kuin lähtenyt ulos. Tää mun shoppailu on onneks tosi kausittaista. Ehkäpä nyt ollaan taas hankintajakson loppupäässä...

..mut eikös siinä vaiheessa tavata ottaa vielä jonkinlainen spurtti??



6 kommenttia :

  1. ERITTÄIN hyvät löydöt oot tehny. tuollasta takkia mieki olen kuolannu, mutta koska miun mummolla on samanlainen olen päättäny jäädä kuolauslinjalle. varsinkin kun herra mehtäläinen erehty sanoon jotta ethän sie nyt mummo takissa voi kulukee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihanaa, et mulla on mummotakki :D Miehet on kyllä välillä vähän hassuja kommenttiensa kanssa. Mä kyllä kovasti tykkään tosta. Toivottavasti multa ei enää ton takin kanssa kysytä kassalla aina papereita :)

      Poista
  2. Mistäs sä oot kirppis löytös tehny? :)
    Ite kolunnu kans tänään ja eilen kirppuja, marimekon kivaa kangasta olisin myös halunnut ostaa mutta oli sen verran kova pyynti hinta että päätä huimas. Omista löydöistäni on blogissani lisää: yksiaskel.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen löytöjä Vaasan kirppareilla. Nää ostin Suvi-kirppikseltä. Käyn heti tänään kurkkimassa sun blogiin :)

      Poista
  3. Kivoja löytöjä. Sinä tyttö se osaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Eipä nyt mitään niin ihmeellistä, mutta aina on kiva tehdä edes pieniä löytöjä.

      Poista