.

lauantai 13. heinäkuuta 2013

Postia, pakkauksia ja pastilleja




Eilen sain noutaa postista H&M Homen tilauksen ensimmäisen paketin. Tietty aina joku tuote on varastosta loppu ja saapuu sit joskus jälkitoimituksena. Onhan tässä tietenkin se hyvä puoli, et välillä nää jälkilähetykset on ehtinyt jo unohtaa ja paketti tuntuu melkein yllätyslahjalta.




Suurena yllätyksenä tää sisältö ei varmaan tullut, koska aika selkeitähän ne aiemmin esittelemäni tuotekuvat kuitenkin olivat.







Mä oon tavannut joka välissä paljastaa näitä outoja tapojani ja mieltymyksiäni hankintoja esitellessäni. Tässä pari lisää: kivat tuotepakkaukset saavat mut ostamaan välillä aika yllättäviäkin asioita.




Tänään mun oli lopultakin pakko ostaa Sisu-purkkarasia ihan ton rasian takia. Kyllähän se sisältökin on ihan ok, mutten varmasti ois ns. tavallisessa pakkauksessa tätä kuitenkaan ostanut. Mä oon muuten ollut pienestä saakka ihan rakastunut salmiakkiin. Mitä väkevämpi, sen parempi.




Toinen fiksaatio on kivalta näyttävät karkit. Mun ikisuosikkeja on Love Hearts-karkit, joissa on niin kivoja tekstejä, että näitä vois vaikka liimata kortteihin (jos eivät siis ois karkkeja).




Näissä on sitä paitsi kaks positiivista juttua: 1. näitä ei tuu syötyä niin nopeasti, koska teksti täytyy aina lukea ensin ja nappailla karkit yksitellen. Eikä nää oikeesti ees oo hirveen hyviä. Ja 2. eihän näitä ees meinaa malttaa syödä. Ne näyttää niin kivalta kulhossa. Harmi vaan, et meillä joutuu sit sen koko kulhon piilottamaan, jos toivoo sisällön säilyvän koskemattomana edes minuutin.




P.s. Käykääs klikkaamassa itsenne tykkääjiksi Kotikolmion Facebook-sivuilla.
100 tykkääjän kohdalla starttaan arvonnan :)




8 kommenttia :

  1. Voi, kuule mä olen ihan samanlainen, ostan tuotteita välillä pelkästään vaan niiden ulkonäön takia, jonkinlainen sairaus varmaan :D H&M on aina niin kivoja juttuja, pitäs olla joku varasto mihin niitä vaan sulloisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, et meitä on muitakin :D Mulle saa hienolla pakkauksella myytyä melkein mitä vaan.
      H&M on kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Voi shoppailla vähän useammin ja siinä sivussa säästää vaikka jonkun varaston vuokraan ;)

      Poista
  2. Tutun kuuloisia fiksaatioita. Kivalla pakkauksella saa mullekin myytyä mitä vaan :) Mulle tuli muuten just Henkkamaukalta tuo sama keittiöpyyhekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs tykkäsit pyyhkeestä? Mä jotenkin odotin valkoisempaa, mut kelpaa mainiosti toi "pellavainen" värikin.

      Poista
    2. Vähän samoin ajatuksin. Totesin kuitenkin, et keittiöpyyhkeitä ei voi koskaan olla liikaa joten se sai jäädä :)

      Poista
    3. ..ja teksti on niin hyvä, ettei värillä niin väliä :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Jotain oli pakko kotiuttaa, kun ei oo tullut aleissa tuhlattua :)

      Poista