.

keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Kiitos ja olkaa hyvät




Sain Kotomon Tainalta ihanan tunnustuksen, suuret kiitokset. Tunnustuksia ja haasteita on tosi kiva edelleen saada.

Haluan tämänkin jakaa eteenpäin, mutta haluan myös painottaa, ettei tätä ole pakko eteenpäin ojentaa (kaikki ei välttämättä oo näistä yhtä innoissaan kuin mä).





Päätin tällä kertaa kiittää, kehua ja hehkuttaa niitä blogeja (ja erityisesti niiden ihania ja sympaattisia kirjoittajia), jotka ovat tarjonneet mulle paljon apua, neuvoja, kannustusta, ideoita, rohkaisua ja inspiraatiota ensimmäisten blogikuukausien aikana.
Teitä on monta muutakin, mutta halusin tämän jakaa erityisesti seuraaville neljälle, jotka ovat käyneet ahkerasti kommentoimassa. Nämä kaikki ihanat blogit kuuluvat myös mun päivittäiselle lukulistalleni:


Ihanaa iltaa kaikille. Mä aion vähän siivoilla ja alan tekemään haavelistaa tulevan viikonlopun Helsinki-reissulle. Ja uus Avotakkakin tuossa kutsuvana odottaa lukijaa :)



8 kommenttia :

  1. Awww, kiitos ihana Anna!!! Kiitos! Tuli aika oikeaan päivään ;)) , if u know what i mean !!:))

    Haltsut!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän just, mitä tarkoitat. Samoja fiiliksiä on ollut monella just viime päivinä.
      Mä kyllä luulen, et tää monille osunut lukijakato ja kommenttien vähyys johtuu säistä, eikä blogien sisällöstä. Ainakin toivon niin. Halit takas :)

      Poista
  2. Voi kiitos! <3 Melkein tuli tippa silmään.:) Arvostan tätä todella paljon! :) Ja blogisi on lemppareitani.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet ansainnut :) Mulla ei kukaan lähipiirissä bloggaa, joten teidän kokeneempien neuvot ja kommentit on olleet (ja ovat jatkossakin) ihan kullanarvoisia <3

      Poista
  3. Kiitos ihana Anna <3 Otan tämän kunnialla vastaan ja laitan jossain vaiheessa varmasti eteenpäin. :) Ja kuten tiedät, mä luen sun postaukset vaikka kukaan muu ei lukisi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin <3 Toisten bloggaajien tuki on ollut ainakin mulle mielettömän tärkeää tässä alkukuukausina. Lähdin mukaan ihan umpimetsästä, joten kaikki palaute on ollut mielettömän arvokasta.

      Poista
  4. Voi kultapieni Murunen, KIITOS!!! Mä toivon että saisin edes murusen tuosta sun energiasta että tässäkin torpassa tapahtuisi jotain sisustukseen tai tuunaamiseen liittyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä. On ollut niin ihana löytää blogiystäviä, joilta on saanut vielä arvokkaita neuvoja ja kannustustakin <3
      Mä uskon, et sun päivät on kyllä niin täynnä toimintaa, ettei suakaan voi energianpuutteesta syyttää. Kaikkeen ei aina vaan aika riitä, vaikka kuinka touhais aamusta iltaan.

      Poista