.

lauantai 25. toukokuuta 2013

Uus rivari ;)



Tein taannoin pihin naisen version ihanasta Ferm Livingin leikkuulaudasta [klik].

Silloin jo totesin, että ihan tavallisia leikkuulautoja on nykyään yllättävän vaikea löytää.
Kaikissa tuntuu olevan nykyään jonkinlaiset urat, liukuesteet tai ripustamista varten reikä. Tai sit materiaali on täysin väärä.

Halusin ainakin toisen samantyylisen tälle kaveriksi, mutten ihan samanlaista kuitenkaan. Oon joka kaupassa vilkuillut sopivaa uhria tuloksetta. Nyt sellainen tuli kuitenkin täysin odottamatta vastaan ruokatunnin pikaisella kirpparipyrähdyksellä. Ja tää siis oli ihan alkuperäismuoveissaan. En nyt käytettyä leikkuulautaa kuitenkaan ostais kirpparilta :)




Lisäks mun kaapista löytyy yks tuunauksissa käytettävä leikkuulauta, joka on ollut alusta alkaen halki. Ajattelin tän sahailla samalla vaivalla, niin ei aina uppoa veitsi halkeamaan.




Sit vaan viivoitin, kynä, saha ja hoimapaperia. Ja siinä se sitten on.




Ja mulla on nyt muuten se kuviosaha, jonka sainkin omaksi, vaikka luulin vaan lainanneeni. Mitäpä sitä nainen muuta tarvii, kuin 2 kättä ja Pläk änd Dekker. Vai miten se slogan meni?




Mitähän mä sit sahaisin :D




Ja en mä aio näitä näin kuitenkaan esillä pitää. Ois jotenkin vähä liikaa. Asetelma saa siis jatkossakin olla rivarin sijasta ihan omaotitaloversio.

Kantsii muuten klikata itsensä myös Kotikolmion Facebook-tykkääjäksi [klik]. Sinne päivitän mm. keskeneräisten projektien kuvia ja vinkkaan, mitä milloinkin on työnalla :)






Ei kommentteja :

Lähetä kommentti