.

lauantai 11. toukokuuta 2013

Tauluja ja tuunausta



Ostin joku aika sitten kirpparilta Ikean käyttämättömiä Nyttja-kehyksiä. Näitä on meillä tuunattu sen verran aiemminkin, että ajattelin näillekin käyttöä löytyvän ennemmin tai myöhemmin. 




Onneks tuli sitten tilattua täysin suunnittelematta lisää Therese Sennerholtin kortteja (vilahtivatkin edellisessä postauksessa), jotka sopivat täydellisesti näihin. Valkoisia kehyksiä en halunnut valkoiseen seinään iskeä, joten piti taas aamutuimaan kaivaa washi-teipit esiin ja alkaa teippailemaan.




Semmosia tällä kertaa. Mun printti-innostus ei varmaan mee ikinä ohi. Eikä mulle muutenkaan oo koskaan ollut väliä, mikä on muotia ja mikä ei. Mä laitan sitä, mistä ite tykkään. Mähän niitä pääasiassa katselen :)




Kerran jo tän kuvan poistin, mut laitoin sit kuitenkin. Siis uskomatonta, miten noi taulut näyttää tossa seinässä olevan. Ihan niinku ois useammassa promillessa ripustettu. Mut sit kun niitä selvinpäin tossa seinällä tuijotan, niin ne on ihan suorassa.




Hienosti heijastuu toisesta taulusta kattolamppu ja toisesta terassin ikkuna. Nyt ei kuitenkaan ollut aikaa räpsimiseen sen enempää, joten koittakaa kestää nää kuvat. Tarkoitus oli muutenkin kuvata lähinnä noita alareunan uusia tauluja.




Semmosia tällä kertaa. Tän kollaasiseinän laitto on siinä mielessä hankalaa, kun ei koskaan tiedä, mitä siihen seuraavaksi löytää/ripustaa. Pitää jättää vähän aukkoja uusille löydöille :)




Meillä on tänään askarreltu taulujen lisäksi äitienpäiväkortit ja pyöräilty. Ja Suomen peli oli tietenkin pakko katsoa. Onneks tänään oli pulssi matsin ajan huomattavasti eilistä alhaisempi :)

Seuraavaksi suuntaan saunanlämmitykseen. Kivaa iltaa kaikille.



14 kommenttia :

  1. tulipa hyvännäköisiä kehyksistä! mulla on kanssa erilaisia valkoisia kehyksiä jemmassa, ties vaikka nappaisin sun idean jossain vaiheessa kun vaihdan tauluhyllyjeni kokoelmaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä tykkään myös. Nopeita ja helppoja. Plussaa vielä siitä, et noi teipit lähtee niin helposti pois, jos alkaa kyllästyttämään.

      Poista
  2. Täällä pieni haaste sinulle :)
    http://onaika.blogspot.fi/2013/05/pieni-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos. Mä tykkään näistä. Täytyykin alkaa miettimään, mitä mä seuraavaksi paljastaisin :)
      Lupaan tarttua tähän pikimmiten.

      Poista
  3. Sie se jaksat, kyllä oot superleidi. Kivoja. Taas.

    VastaaPoista
  4. Meiltä löytyy myös noita ikean kehyksiä. Täytyykin tuunata niitä. Näyttivät niin kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kun teippailemaan :) Meillä on näitä varmaan parikymmentä ympäri kämppää ja kaikki tuunattu jollain tavalla.

      Poista
  5. Mahtavat tuunailut. :)
    Ja noi kortit... OMG! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Korteissa iski valinnanvaikeus. Ne on kaikki niin ihania <3

      Poista
  6. Voi vitsi kun tuli hienoja! Ja toi kollaasiseinä on kyllä ihana! Mun eteisen kollaasiseinä on NIIN kesken ja tuntuu että se menee vaan sekavaksi jos siihen lisäis jotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä oon yrittänyt pitää noi värit vähissä, ettei menisi liian sekavaksi. Kaikkia ihania juttuja vaan tulee eteen niin usein, et meinaa lähteä kollaasiseinä käsistä :)

      Poista
  7. NICE! :) tosi kivat tuunailut noille korteille!!! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä tykkään myös, vaikka samantyyppisiä juttuja on tullut tuunailtua jo melko monta kertaa :)

      Poista