.

maanantai 13. toukokuuta 2013

Haaste: 8 asiaa



Sain Jonnalta It´s time for...-blogista haasten, jossa tarkoituksena on kertoa 8 asiaa itsestään.
Kiitos haasteesta, mä aina tykkään näistä, koska tässä saa vähän vaivata päätään :)
Monia asioita tulee kerrottua ohimennen postauksissa, joten joutuu ihan kunnolla miettimään, mitä uutta kertoisi.

8 things about me:

  1. Mulla on jatkuvien tuunausprojektien takia koko ajan kädet auki jostain kohdasta. Eräskin ystäväni sanoi joskus, ettei oo nähnyt mun käsiä varmaan koskaan ilman laastaria :)
  2. Oon nirso syöjä. En oo syönyt punaista lihaa 16 vuoteen ja mun "Yök, en syö"-lista on tosi pitkä.
  3. En oo juonut maitoa ala-asteen jälkeen.
  4. Mun lempparisarjoja on House ja Greyn anatomia.
  5. Mulla on yhteensä 3 tatuointia...
  6. ..ja 5 lävistystä (ellei korviksia lasketa)
  7. Pystyn keskittymään tosi moneen asiaan yhtäaikaisesti. Ehkä just siks mun on vaikea keskittyä vain yhteen asiaan kerrallaan :)
  8. Mä oon todella "periaatteen ihminen". Kun jotain päätetään, niin siitä pidetään kiinni, enkä siedä epäoikeudenmukaista käytöstä.

Tää haaste on tarkoitus jakaa kahdeksalle(!) blogille, joten tässäpä tulee...







8 kommenttia :

  1. Oih, kiitosta vaan! Laitanpa tämän haastejonoon ja toteuttelen jossain kohtaa. Saa nähdä, onko mulla enää paljastettavaa itsestäni, kun oon tehnyt näitä ehkä "tuhat" ja paljastellut muutenkin. Hihii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsensäpaljastelua :D
      Joutu kyllä ite myös miettiin melko pitkään, et mitä tähän laittais.

      Poista
  2. Voi kiitos :) Olipa kiva yllätys saada haaste! Paljastelin jo itsestäni kaikenlaista tammikuussa, mutta eiköhän sitä löydy vielä paljon asioita, joista en ole täällä blogimaailmassa puhunut... Siis kiitos vielä muistamisesta ja kivoja juttuja kerroit itsestäsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että oli kiva ylläri :)
      Mä aina tykkään ite haasteista, kun saa luvan kanssa tuottaa vähän erilaista sisältöä blogiin.

      Poista
  3. Kiitos :) Mä yritän keksiä jotain!!!4,5 ja 7 kolahti tännekin :D

    VastaaPoista
  4. Mä olen niin kova lady paljastelemaan, että olenkin jo kerennyt tämän haasteen muodossa paljastelemaan. Ja vähän muidenkin juttujen muodossa. ;)
    Eilen viimeksi vilautin;
    http://www.imageblackwhite.com/2013/05/11-11-bonus.html

    Mutta kiitos ihanainen joka tapauksessa. <3
    Ja susta oli mielenkiintoista lukea...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ikinä muista, kenellä mikäkin haaste on jo ollut. Anteeksi siitä :)

      Mä oon vähän huono itsestäni puhumaan. Me täällä Pohjanmaalla ollaan vähä sellaisia :D

      Poista