.

tiistai 23. huhtikuuta 2013

Malttamaton pönttö

Ihan niinkuin eilenn ajattelinkin, en jaksanut niitä spreijauskelejä sen pidempään odotella.

Muistatteko vielä sen viikonlopun kirpparilöytö-pöntön? Se joutui uhriksi tänään. Tässä vielä lauantain kuva muistin virkistämiseksi.




Oli tää sit loppupeleissä vähän lommoinen ja kärsinyt, muttei se mitään meinaa. Dc-fixiä pintaan ja taas kestää katella.




Vähän jäi ilmakuplia, mut nehän saa sieltä paineltua pois. Tai sit annan vaan olla, eipä ne käytössä haittaa.




Toi kannen reuna ei niin siististi teipillä tullut, mut ei auta, kun ei maalaamaan päässyt. Voishan senkin maalata sit joskus, mut taitaa kyl jäädä oikeesti tekemättä.




Tuli vähä huonoja kuvia, mutten jaksanu räpsiä uusia, kun piti ehtiä sohvalle ennen pientä pintaremonttia :)




Meillä joku söi voileivän ja kiskaisi sit rasvanäpeillään pöntön päähänsä. Eiks tullu nätit sormenjäljet?
Ja se joku en muuten ollut minä.

Huomaattekos muuten, et eipä tullutkaan tällä kertaa mustavalkoinen?



6 kommenttia :

  1. Ei hemmetti sä oot kone. Miten ihmeessä sä kerkeet tekee kaikki nää tuunaukset? Mulla on jo suoritus että saan ees kokottuu perheelle jotain apetta, hah! Saati sit tuunaileen
    Hieno pönttö. Mä kuolen kun ei oo tota DC Fixiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Mä tuunasin sillä aikaa, kun muut söi. Sit kun pönttö oli valmis, niin ampaisin viemään kirpparikamat. Eli en oo vielä ehtinyt syömään. Kun inspis iskee, niin syöminen on ihan toisarvoinen asia :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Pöntön käyttötarkoitus on vielä arvoitus. Oiskohan siitä säilömään vaikkapa keräysmetallit.
      Mä oon niin seonnu näihin säilyttimiini, ettei puolillekaan oo järkevää käyttötarkoitusta :D

      Poista
  3. Voi vitsit tuli hieno! Mulla vaan kaikki tuunailua odottavat odottaa.. :P
    mukavia arskapäiviä sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne vaan odottaa sitä hurjaa inspiraatiota. Sitten alkaakin tapahtua :)
      Täällä arska on pysynyt piilossa viime päivät, mut toivottavasti löytää taas paikkansa taivaalta viikonlopuksi. Nää syksyiset kelit ei oikein innosta.

      Poista