.

perjantai 15. helmikuuta 2013

Uutta opettelemassa

Täysin keskinkertaisilla koneenkäyttötaidoilla päätin lopulta kokeilla bloggaamista. Olen itse sisustusblogien suurkuluttaja, jonka vuoksi koen melkoista rimakauhua.Monet blogit tänä päivänä ovat niin suurella vaivalla ja taidolla tehtyjä, että aloittelija ei tässä tapauksessa ole uskaltanut aiemmin hypätä mukaan.

Miksi blogi? -Suurin syy siihen on vuosia kestänyt rakkaussuhde leikekirjoihin. Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja kaikenlaisesta käsillä tekemisestä. Osaltaan haluan näin tallentaa myös omia projektejani itselleni muistoksi ja ehkä jollekin muulle inspiraatioksi.



Monet ideat ja mallit olen itsekin poiminut blogeista tai netistä. Paperinen maapallo on yksi hauskimmista löydöistäni ja se löytyy täältä: http://joachimesque.com/globe/

Yhteinen nimittäjä kaikille projekteilleni on nopeus. Olen luonteeltani "mulle-kaikki-heti-nyt."-tyyppiä. Ideat syntyvät silmänräpäyksessä ja niitä on päästävä toteuttamaan heti. Pitkäkestoisissa töissä olen äärimmäisen huono.



Maalaus, teippaus ja paperiaskartelut ovat erityisesti "mun juttuja". -Nopeita ja helppoja toteuttaa ja samoja juttuja voi tuunata samoilla keinoilla rajattomasti.

Kaikkien itsetehtyjen sisustusesineiden lisäksi meiltä löytyy ripaus design-kalusteita ja valaisimia sekä hyppysellinen Ikeaa.

Näillä perustiedoilla alan rakentaa omaa blogiani omaksi leikekirjakseni, josta on toivottavasti muillekin iloa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti